Primero Noche - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ed Tensen - WaarBenJij.nu Primero Noche - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ed Tensen - WaarBenJij.nu

Primero Noche

Door: edtensen

Blijf op de hoogte en volg Ed

20 Oktober 2011 | Ecuador, Quito

Beste allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve en leuke berichten/smsjes e.d. Altijd leuk om te zien dat er met je meegeleefd wordt!

Uiteraard heb ik nog niet veel meegemaakt, maar wil even laten weten dat alles gelukt is.
De vlucht ging voorspoedig, maar duurde zoals gepland wel lang. Om 12 uur s'nachts ben ik in het hostel aangekomen.

Het eerste ontbijt is voor het mooie eigenlijk al te goed. Onwijs veel fruit en verse fruitsap. Dat is nooit verkeerd voor de gezondheid!

Nou binnenkort zal ik wat meer vertellen, maar voor nu is het allemaal weer genoeg geweest.

Hasta luego!

Ed

  • 20 Oktober 2011 - 13:36

    Sander:

    Hey maatje, mooi verhaal ;) haha veel plezier en succes ik zie je volgende verhaaltje wel weer. Adios !

  • 20 Oktober 2011 - 14:29

    Roy:

    Ed, mooi dat we je in de gaten kunnen houden. Maar waar het natuurlijk allemaal om draait, je kunt Cool Drie natuurlijk ook volgen! Op teamlink.nl....

  • 20 Oktober 2011 - 14:49

    Robbert:

    Edje! goed bezig, kunnen we je mooi in de gaten houden. Niet te lange verhalen er opzetten he ;-)

    Le deseo mucho placer!

  • 20 Oktober 2011 - 15:31

    Gert-Jan:

    Ed!! Goed om te horen dat alles voorspoedig is verlopen. Ik zie de verhalen wel verschijnen :) Geniet ervan jongen!! Gr GJ

  • 20 Oktober 2011 - 15:58

    Willem:

    Haha, goed bezig ed! Zorg jij maar voor die vitamientjes, misschien kunnen die afgesterfde hersencellen van kermis wervershoof er nog bij groeien. Veel plezier daar, Hasta Pronto!

  • 20 Oktober 2011 - 16:04

    Niek Karin En Cathy:

    Edwin,

    Ben blij te horen dat het goed gegaan is, het houd me toch de hele dag bezig.
    Ik hoop dat de rest van de reis ook voorspoedig gaat, Niek

    Heey Edwin, leuk om je verslag hier te lezen! Kan er geen genoeg van krijgen!!
    liefs

    mam

    Hee lieve broer, ik ga je wel missen hoor. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier nog he!! liefs je (kleinste) zussie.


  • 20 Oktober 2011 - 19:05

    Pieter & Iris:

    Hey edje! Goed om te lezen dat je een goede reis grhad hebt. Geniet!

  • 20 Oktober 2011 - 20:37

    Thom:

    Edje!

    Een goed begin is het halve werk. Geniet van je reis en veel plezier. Doe de groeten Jan van Gent volgende week ;)

    Thom

  • 20 Oktober 2011 - 22:26

    Harlin:

    Kort verslag geeft een korte rea.
    Ga zo door en geniet er van. gr pa

  • 20 Oktober 2011 - 22:36

    HarLin:

    Heb even het net mailadres er bij gezet, kom niet altijd op msn/hotmail.
    Blijf zo wat sneller op de hoogte en ga je even linken bij mezelf.

    Niet teveel peren eten, blijf je van zeiken.

  • 21 Oktober 2011 - 08:41

    Ann:

    Hee Ed!,

    fijn om te lezen dat de heenreis goed is gegaan.. Geniet ervan!! Xx,

  • 21 Oktober 2011 - 09:35

    Spijker:

    Doe je goed Ed en wen maar aan al dat fruit want de Mac zal je daar wel niet veel tegenkomen :P Veel plezier!

  • 21 Oktober 2011 - 11:32

    Maria:

    Hey Edwin,
    Afgelopen zondag wilde ik je eigenlijk nog ff gedag zeggen maar voor ik het wist was je vertrokken, dus bij deze wil ik jou een onvergetelijke reis toewensen. Pas goed op jezelf. Uiteraard ga ik je volgen.
    (O ja uhh, zorg je wel dat je bij terugkomst nog 9 eu over hebt??)
    ;-) HEEL veel Plezier!

  • 21 Oktober 2011 - 11:33

    Leonie:

    Hey allerliefste broer..

    Daar zit je dan, in Ecuador. Ik hoop dat alles goed zal gaan! Denk je om het fruit? Niet alles kan even veilig zijn he.. ;)
    Ik hoop dat je de eerste week veel leert van andere backpackers en leuke mensen ontmoet!

    Hasta luego!

    Besos Leonie

  • 21 Oktober 2011 - 14:43

    Laura:

    Edjeee!! Nu is het allemaal begonnen whoee, spannend! ;)
    Ben benieuwd naar je verhalen, geniet!
    Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ed

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 28522

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2013 - 18 Februari 2014

Onderwijsproject in Cambodja!

19 Oktober 2011 - 29 Februari 2012

Backpacken Zuid-Amerika

Landen bezocht: